Friday, March 16, 2012

Saya refresh.



Assalammualaikum wahai blog kesayangan saya, yang sedang membaca, sahabat handai serta keluarga ter'chenta' Ooooooyeah. First of all *kecek omputeh jap*, ni blog lama saya. Tapi saya dah sapu bersih-bersih selepas berminggu, berbulan dan bertahun yang lepas lepas telah saya kotori. Eh? Kini saya 'refresh'. Saya harap saya dapat memulakan sesuatu yang baru di sini :-) Bismillahhirahmannirahim...






Chak~~~ comel tak? comel kan? Oooo memang comel. Ni gambar tahun ni. Tahun bila? tahun ni. Tahun bila? TAHUN NI!!!! Yang pasti hari Jumaat. Masa tu ada sambutan CNY Hehehehe. Dan beg kotak-kotak itu bukan milik saya semestinya. Alhamdulillah saya telah naik ke Ting.5. Di kelas 5Jujur, lah sangat. Selama saya berhenti blogging, macam macam dah jadi. Dan saya penat cerita kat sini. Orang baca bosan sebab semua menyedihkan. Wuu wuu T.T  Tak apa benda yang lepas jangan dikenang :-) 


Saya bersyukur kerana masih memiliki mereka ----> Fyra Jams, Fazrin Mizi & Sastri Norzani. Walau kita kurang masa bersama macam dulu. Bukan kurang, dah tak ada. Tapi tak apa, masing masing busy with studies. Kenangan kita bersama tetap ku kenang~ Selamat berjuang wahai sahabat-sahabatku, habis SPM kita lepak sampai lebam :-) Oh ya, meraka SAAS dan saya SMK BBSL lagi cantik dan pemes, lah sangat. Boleh saya ulang lagi sekali? LAH SANGAT. Hehehehe peace.


Saya juga turut bersyukur dengan kehadiran bebi gurl saya, Amanina Rasli. Boboiyot saya, Amir Aizzat. Mereka group #JRT saya *senyum kambing*. Serta Nur Syazwan Syairazi, handsome boy saya. Sekarang, masing-masing sila lah perasan. Saya sayang mereka semua. 'Semua' ya, sangat-sangat. "Believe me boyyyyyyyyyyy. I never lieeeeeeee" Ok itu sedutan filem cerita hantu  made in Indo dan sangat annoying cerita tu. Eh lari tajuk hahahaha pun boleh. 


Dengan ini saya merasmikan blog ini dengan harapan, supaya menjadi seorang yang lebih kuat semangat and so on. Apa-apa pun boleh. Tepuk semua tepuk~ Selamat ber-blogger Siti Nur Aerina dan selamat maju jaya semua. Salam 1Malaysia. 




Dari saya, yang comel lagi aummmmmmmm, Awena. xx